Citroen C3, lajsne krova

Lajsna krova lijeva – 42.47 €/Kom
Lajsna krova desna – 42.47 €/Kom

Lajsne znaju vremenom izgubiti svoju formu pa više ne naliježu dobro na krov te se gubi svrha i sklad. Na slici stavke pod brojem 15.

8319j9

Peugeot 308 GTi, 1.6THP, 270 ks

Imali smo priliku isprobati trenutno najjači serijski Peugeot (uz RCZ-R). Detaljniji opis vozila, vožnje i užitka u vožnji opisali su kolege iz Peugeot Kluba Hrvatska, te prenosimo njihovo iskustvo. Mi smo cijedili limun i skidali osmjeh s lica, ipak je neke stvari teško opisati riječima.

Test Peugeot 308GTi – Peugeot Klub Hrvatska

Zahvaljujemo ovlaštenom koncesionaru Auto Holetić na ukazanom povjerenju.

Čistač diza ubrizgavanja

Čistač injektora (diza) ubrizgavanja :

Za BENZINSKE motore – 6.90 €/Kom
Za DIESEL motore

000026-N
ABRO Fuel Injector Cleaner
• Eliminates Poor Engine Response and Hesitation
• Dissolves Gum, Varnish and Carbon Deposits
• Helps Remove Water from Gas Fuel Tank


000026

ABRO Diesel Injector Cleaner
• Stops Diesel Engine Hesitation
• Helps Remove Water from Diesel Fuel Tank
• Improves Mileage; Dissolves Gum and Deposits

TOTAL INEO FIRST 0w30

001006

ACEA C1 – ACEA C2
PSA Peugeot Citroen
B71 2312 – B71 2302

TOTAL INEO FIRST 0W30 – 11.95 €/Kom

Ulje TOTAL INEO FIRST je ulje s niskim postotkom pepela preporučeno za vozila nove generacije koje ispunjavaju EURO6 normu. Ulja s niskim postotkom pepela (LOW SAPS) omogućuju ograničavanje pepela u ispuhu i sudjeluju u produženju vijeka trajanja sustava pročišćavanja. Sadržaj pepela snižen je s 1.6% u dosadašnjim uljima na 0.8% u ovim novim uljima. (LOW SAPS – Sulfated Ash Phosphorus Sulfur)

Zamjena ulja motora omogućava uklanjanje svih nakupljenih nečistoća i očuvanje učinkovitosti vozila. TOTAL je jedina marka koja nudi cjelovitu paletu proizvoda homologiranih od strane PSA PEUGEOT CITROËN, te se preporuča kod održavanja vozila CITROËN i PEUGEOT. Novo, potpuno sintetičko motorno ulje TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W30 je proizvod kojeg preporučaju CITROËN i PEUGEOT, a smanjuje potrošnju goriva, emisiju CO2 i ostalih štetnih tvari koje zagađuju okoliš. Štiti motor od trošenja i optimizira rad sustava obrade ispušnih plinova. Koristi se kao prvo punjenje u novim vozila, od čega i dolazi naziv proizvoda „First“.

Specifikacije:  ACEA C1 & C2 2010
 PSA PEUGEOT CITROEN B71 2312; FORD WSS-M2C-934-B

Specifikacije ACEA:
– C3 : umjeren postotak pepela
– C2 : umjeren postotak pepela i štednja goriva
– C1 : vrlo nizak postotak pepela i štednja goriva
– C4 : vrlo nizak postotak pepela i štednja goriva

Bitumen u spreju, 500ml

000085MOTIP BITUMEN U SPREJU – 7.83 €/Kom (500ml)

Zaštita podvozja

Elastična zaštita od hrđe, soli, kiselina i niskih temperatura na donjem postroju automobila, prikolica, rezervoara za gorivo, čamaca itd. Štiti unutrašnjost automobila od buke. Ne cijedi se kod uporabe. Površina mora biti suha, bez hrđe, čista i odmašćena.

Zaštita na bazi bitumena je dugotrajan zaštitni, antikorozivni, zvčno izolacijski premaz. Otporan je na blage kiseline i lužine. Pruža trajnu zaštitu šasiji automobila, kamiona i autobusa. Nakon sušenja ostaje vodootporni, trajno elastičan premaz koji pruža zaštitu od vremenskih utjecaja i udaraca kamenčića.

Čistač DPF filtera

Čistač DPF filtera u spreju – 7.83 €/Kom

MOTIP DPF CLEANER 400ml

DPF filter cleaner
Diesel particulate filter (Filter krutih čestica kod diesel vozila)
DPF filter cleaner je sredstvo za uklanjanje dizel čestica ili čađe iz ispušnih plinova

Važno: Rastavljanje i čišćenje DPF filtera u auto servisima košta 1500-2000 kn !!!
Uporabom ovog DPF FILTER cleaner-a štedite novac i vrijeme !

1. DPF CLEANER REGENERATOR ČESTICA filter uklanja DEPOZITI u filtru, bez skidanja. Učinkovito sredstvo za regeneraciju filtra čestica začepljenog DPF / FAP dizel motore. Otapa i uklanja naslage ugljena i pepela akumulirane u filtru bez rastavljanja. Koristeći brz, jednostavan i učinkovit princip. Vraća izvorne parametre motora: povećava snagu, smanjuje izgaranje, otklanja kvarove uzrokovane neodgovarajućim stanjem DPF-a. Nakon primjene u potpunosti ispari, ne ostavljajući traga.

2. KAKO KORISTITI
Prije korištenja motor se treba ohladiti (temperatura bi trebala biti manja od 50°C). Na vozilu pronađite i uklonite senzor tlaka ili temperature sa DPF filtera. Protresti limenku. Kroz rupu ubacite aplikaciju crijeva.
Ispraznite cijelo punjenje u filter u pauzama po 5 sekundi. Sadržaj temeljito prodire u površinu filtera. Vratite nazad senzor tlaka ili temperature.

3. UPUTE
Pokrenite motor i pustite ga da radi u praznom hodu najmanje 15 minuta da ispari tekućina. Test vožnja 30 minuta. To može rezultirati ekstrakciju rezidualne pare iz ispuha. Imajte na umu, ovaj proizvod je samo za profesionalnu uporabu.

Značajno smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih ispušnih plinova. Vraća punu snagu, lakše pokretanje i produžuje vijek trajanja motora.